ΠΑΤΣΑΣ

Ο πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται, και επειδή έχω να φάω οτιδήποτε δύο μέρες και επειδή έχουμε και βίτσια εγώ ονειρεύομαι ΠΑΤΣΑ!!!

Ξέρω ότι οι περισσότεροι/ περισσότερες τώρα θα κάνετε ΜΠΛΙΑΧ αλλά σας συγχωρώ γιατί απλά οφείλεται σε άγνοια και/ή σε φόβο γιατί απλά ΔΕΝ έχετε δοκιμάσει Πατσά ή έχετε φάει πατσά σε λάθος μέρος.

Καταρχήν επειδή μπαίνουν διάφοροι Παλαιοελλαδίτες εδώ μέσα που ώς προς το φαγητό (με το συμπάθιο κιόλας) δεν ξέρουν τί τους γίνεται, ας ξεκαθαρίσουμε κάτι.
Πατσάς σημαίνει κοιλιά (συνώνυμο: σκεμπές) Σαν λέξη την χρησιμοποιούμε σε εκφράσεις υψηλής αισθητικής, όπως “Όταν τρέχω κουνιούνται οι πατσάδες μου” ή “πάρε τον πατσά σου από εδώ μωρή, προσβάλλεις την αισθητική μου” ( το “προσβάλλεις την αισθητική μου” δεν το χρησιμοποιούμε βέβαια αλλά μου φάνηκε έξυπνο να το βάλω).
Στην μαγειρική επίσης σημαίνει κοιλιά και κυρίως μοσχαρίσια. Το λέω αυτό γιατί στην Αθήνα αλλά και σε πολλά νησιά όταν παρήγγειλα πατσά εμφανίστηκαν στο τραπέζι διάφορα, από μοσχαροκεφαλή έως γίδα βραστή.
Στον Πατσά λοιπόν χρησιμοποιούμε Μοσχαρίσια κοιλιά, ποδαράκια (τα πέλματα του ζώου) και το σαρδένι (κατ’ άλλους σαρδέλι) που θα εξηγήσω τι είναι αργότερα.
Ξεκινάμε με ένα αξίωμα. Ο πατσάς είναι σαν τον καφέ. Σου αρέσει μόνο ένας. Όταν σου αρέσει ο πατσάς σε κάποιο μαγαζί είναι εξαιρετικά δύσκολο να σου αρέσει σε κάποιο άλλο και είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να κάνεις σπίτι σου πατσά το ίδιο νόστιμο με των πατσατζίδικων και βασικός λόγος είναι ότι ο πατσάς πρέπει να βράζεται χαμηλά ΠΟΛΛΕΣ ώρες (πάνω από οχτώ ) και σε μεγάλες ποσότητες.
Ξεκινάμε λοιπόν να κάνουμε σπίτι μας Πατσά στην χύτρα
1) Φροντίζουμε να έχουμε ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ απορροφητήρα και καλό εξαερισμό (εκτός αν έχουμε καλό δικηγόρο για το διαζύγιο)
2) Έχουμε αγοράσει το λιγότερο 3 κιλά πατσά και ποδαράκια και ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ σαρδένι. Το σαρδένι είναι τα μαύρα εκείνα κομματάκια που δίνουν όλη την γεύση στον πατσά. Τα πλένουμε καλά τα τρίβουμε με λίγο λεμόνι η ξύδι και τα ζεματάμε για πολύ λίγο. ΔΕΝ ΤΑ ΚΟΒΟΥΜΕ ΠΟΤΕ.
3) Τα βάζουμε να βράσουν με πολύ νερό τουλάχιστον δύο ώρες (στην χύτρα λέμε έτσι). Το δίωρο αυτό κάνουμε δουλειές στο σπίτι που από καιρό έχουμε αναβάλει αλλά δεν…, με σκοπό να μαλακώσουμε τον/την σύζυγο όταν θα γυρίσει στο σπίτι και θα βρωμάει μέχρι το ασανσέρ.
4) Κάποια στιγμή ανοίγουμε την χύτρα και βλέπουμε αν το κόκκαλο από τα ποδαράκια έχει “καθαρίσει” εντελώς από το κρέας, τότε κατά πάσα πιθανότητα ο πατσάς είναι έτοιμος, καλού κακού δοκιμάζουμε να κόψουμε λίγο κοιλιά (ειδικά στο “νεύρο”) αν μασιέται είμαστε ΟΚ.
5)Με μία κουτάλα μαζεύουμε λίγο λίπος και ζουμί από πάνω πάνω (ένα φλιτζάνι ας πούμε) για να κάνουμε το κόκκινο, το βάζουμε σε ένα μπολ και προσθέτουμε πάπρικα (επειδή όπως είπα υπάρχουν και χαμουτζήδες η πάπρικα είναι κόκκινο πιπέρι και είναι ΠΑΝΤΑ γλυκιά) βάζουμε και λίγο ξύδι και το χτυπάμε αρκετά ώστε να γίνει σώμα, αν είμαστε μαλωμένοι με τις αρτηρίες μας βάζουμε και λίγο άσπρο βούτυρο (πολύ λίγο όμως)
6) Σε ένα γουδί βάζουμε μερικά κεφάλια σκόρδο και λίγο χοντρό αλάτι και το χτυπάμε λίγο προσθέτοντας ξύδι (έτσι έχουμε και το σκορδοστούμπι μας)

Είμαστε έτοιμοι να φάμε.
Μπορούμε να φάμε πατσά σκέτο δηλαδή μόνο την κοιλιά με λίγο σαρδένι και οπωσδήποτε κόκκινο και αν θέλουμε σκορδοστούμπι, ξύδι και μπούκοβο (πιπέρι από καυτερή πιπεριά μαζί με τα σποράκια της)
Το τρώμε ψιλοκομμένο (ψιλοφλώρικο) η χοντρό “ντουζλαμά”
Μπορούμε να φάμε μόνο ποδαράκια όπου βάζουμε λεμόνι και μαύρο πιπέρι
Και βέβαια ανάμεικτο όπου αυτοσχεδιάζουμε.
Πρόταση Ανάμεικτος ντουζλαμάς με πολύ σαρδένι, στεγνός από ζουμιά με πιπέρι και λεμόνι (απλά ο μάστορας πρέπει να το ζεματίσει πριν το βάλει στο πιάτο γιατί παγώνει αμέσως).

Συνοδευτικά στο πατσά δεν έχει. Βία βία μιά φέτα, ή καλύτερα μανούρι.
Πίνουμε Ρετσίνα (δίχως κόλα, γιατί στα μαγαζιά που πάω κάτι τέτοια λάθη είναι ΑΣΥΓΧΩΡΗΤΑ).

Άντε και Καλή Όρεξη (πάω να φάω τον λαπά μου τώρα)

158 responses to “ΠΑΤΣΑΣ

  1. Καλό βράδυ Νατάσα (να υποθέσω ότι φεύγεις για Βαρβάκειο να ψωνίσεις πατσά για τους άντρες σου;)

    Ερώτηση (σοβαρή)
    Πως λέγεται ο χασάπης που πουλάει πατσά;

  2. και εγω κατι ψιλα απο συναχι αλλα τιποτα σπουδαιο.
    Εχω εδω το φιλο μου τον brian eno με τσαγακι να μου εξηγει τι σημαινει ”another green world” και τετοια….και γινομαι καλυτερα.
    θυμισε μου να ΣΕ πω μια ιστορια με συνδετικες λεξεις
    ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ-ΠΑΤΣΑΣ-ΒΙΝΥΛΙΟ.ΤΑ ΛΕΜΕ….

  3. μπλιαχ, μπλιαχ, μπλιαχ, μπλιαχ !!!
    ΔΕΝ έχω δοκιμάσει ποτέ μου.
    Και μόνο που διάβασα το κείμενο, νιώθω μια.. ένα…
    ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΦΑΩ ΠΟΤΕ ΚΟΙΛΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΚΩΤΙΑ ΚΑΙ ΣΚΕΜΠΕΔΕΣ.
    Ινδικτε, πάνε με τον Γιάννη μαζί να φάτε παρέα. Να μαζευτούμε-να πάτε !
    Καρα-μπλιαχ-λέμε (ΖΗΤΩ Ο ΛΑΠΑΣ) !!

  4. Κάποτε ένας φίλος πήγε γιά πατσά τους Inspiral Carpets!!!
    Αυτοί βέβαια έπαθαν σοκ.
    Το μόνο που ψέλλισαν ήταν ότι αυτό το πράγμα μόνο ο Mark E. Smith των Fall θα μπορούσε να το φάει!!!

  5. Νοστιμότατο το ποστ σας Ινδικτε.
    Δεν ξέρω αν έχεις υπόψη σου ένα βιβλίο κάποιου Σαλονικιού “Η ιστορία του πατσά” ή κάπως έτσι, που πραγματεύεται, πέρα από την ιστορία του πατσά, την ιστορία των πατσατζήδικων της Θεσσαλονίκης, που τα περισσότερα πλέον δυστυχώς έχουν κλείσει.
    Εάν ενδιαφέρεσαι, να ψαξω να βρω τίτλο και συγγραφεά γιατί μου διαφεύγουν τώρα.

  6. Το καλύτερο πατατσίδικο στη Θεσσαλονίκη είναι του Τσαρούχα!Μου άνοιξες την όρεξη ρε σύ.Αλλά έχει πολύ ζέστη ακόμα ρε γμτ…

  7. ΠάνωςΚ Ενδιαφέρομαι πολύ κιόλας.!!!

    Αποστόλη του Τσαρουχά μου άρεσε μέχρι το 83-84 μετά όχι αλλά όπως είπα ο πατσας είναι σαν τον καφέ, όπου συνηθίσεις.
    Το κακό είναι ότι οι παλιοί μάστορες έφυγαν και οι νέοι είναι έτσι κι έτσι.

  8. Γεια σου ρε μάστορα! Αυτό ήθελα να πω, αυτό λέω. Αλλά να πω και κάτι παραπάνω: ξέρεις καλά ότι δεν τρώω πατσά, με τέτοια κείμενα όμως και πατσά θα φάω (μη το δένεις κόμπο πάντως)

  9. Αν λές αυτόν απέναντι από τα ΕΛΤΑ ναι.
    Του Τσαρουχά έτσι και αλλιώς δεν μου αρέσει.
    Πηγαίναμε εκεί στις αρχές των ’80ς γιατί ήταν από τα ελάχιστα μαγαζιά της πόλης που διανυκτέρευε (παράνομα) ΟΛΑ τα μαγαζιά τότε έκλειναν στις 2:00.
    (Άσε που ο ένας αδερφός είναι Αρειανός, ο άλλος (ο δημοσιογράφος) Παοκτζής και ο τρίτος (που νομίζω πέθανε) ΔΕΝ ήταν Ηρακλής (όπως θα ήταν το δίκαιο). Οπότε…

  10. Και γιά να δείξουμε ότι άμα λάχει είμαστε και γκουρμέ, και ότι αν κάποιος είναι καλλιτέχνης μπορεί να ζωγραφίσει με ότι υλικά έχει, να θυμίσω ότι ο Λαζάρου (από το Βαρούλκο) προσφέρει πατσά (με τομάτα και άνηθο) σε ποτήρι του Μαρτίνι!!!

    (άν βέβαια αυτό το πώ στα πατσατζίδικα που τρώω, θα τρέχω μετά γιά γόβες ψηλοτάκουνες, και άντε να βρείς νούμερο 45)

    ο Λαζάρου νομίζω είχε κάποτε προτείνει και πατσά τηγανιτό, προσπάθησα να το κάνω, αλλά δεν μου έκατσε καλά

  11. καλημεραααα!μα το θεο που πιστευω, αυτό ήταν ένα καταπληκτικό ποστ για τον πατσα. οταν λεω σε ολους οτι μου αρεσει, ολοι μπλιαχ κανουνε, αλλα δεν ξερουν.επισης, να σημειωσω, οτι κανενα πατσατζιδικο πουθενα δεν κανει την κοιλιά που φτιάχνει η γιαγιά μου.κανενα ομως!και στην κρητη αυτο το φαγητο εμεις δεν το λεμε πατσα. το λεμε απλα κοιλια.
    καλημερα

  12. Καλημέρα!!! Μπα, ο αρρωστούλης ονειρεύεται πατσάδες??? :-)
    Βέβαια το καλύτερο όλων είναι ότι τον μαγειρεύεις κιόλας ό ίδιος!

    Αλλά προσωπικά πατσά….ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ! Μόνο έναν πατσά με κεφάλι που κάνει κάποιες φορές Χριστούγεννα η μάνα μου μπορώ να φάω…

  13. Καλημέρα σε όλους

    Δείμο δεν το περίμενα αυτό :!: (εγώ όταν τρώω βράδυ, συνήθως τρώω άνευ άνευ με ολίγα, που πάει να πεί δίχως κόκκινο, δίχως σκόρδο και με λίγο ζουμί, που πάει να πεί ότι το σκόρδο είναι προαιρετικό).

    αλμυρή γάτα δεν είναι κακή ιδέα :idea:

    άστους lifewhispers ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ. Μπράβο στην Γιαγιά!!!
    Κοιλιά το λέτε έ; λογικό μιας και πατσάς κοιλιά θα πει, άλλο που τελικά λεν πατσά όλες τις “περίεργες σούπες”. Στην Κρήτη πάντως όταν ζήτησα πατσά (το ΄84) μου φέραν γίδα βραστή.

    καλά JO με απογοήτευσες :-(
    Την ώρα που το έγραφα ήμουν σίγουρος ότι θα ενθουσιαστείς, όσους Καβαλιώτες ξέρω είναι μερακλήδες.
    Κάποτε ερχόμασταν με μιά παρέα στην Καβάλα μόνο και μόνο για να φάμε τζιγεροσαρμάδες στο μαγειρείο πίσω από την ψαραγορά!!!

  14. Ινδικτε, το βρήκα το βιβλίο στον ηλεκτρονικό Ιανό.
    “Τα πατσατζίδικα της Ανατολής στη Θεσσαλονίκη της Δύσης”, Καλαϊτζή Οφλίδη Λένα, 1994, εκδόσεις Παρατηρήτής, τιμή 9,36 ευρά.
    Πριν το διαβάσω, δεν είχα φάει ποτέ μου πατσά.
    Εξαιτίας του μυήθηκα. (μένει τώρα να βρω πού το έχω καταχωνιάσει).

  15. την αλλη εβδομαδα παω για δουλεια στην τουρκια. να ζητησω να ΜΕ τυλιξουν 1,5 κιλο/λιτρο πατσα για να σου φερω?

  16. Μπράβο ΠάνωςΚ. θα ψάξω να το βρώ!!!

    Οι βιβλιοπώλες που διαβάζουν το μπλογκ (ξέρουν ποιοί) ας το παραγγείλουν.

    papatha πάρε κανά μεγάλο τάπερ μαζί σου όμως :-)

    Θες να πείς ότι ΔΕΝ θα είσαι εδώ για τους TVP;

  17. Το ‘ξερα ότι θα σε απογοήτευα ΙΝΤΙ…. :-( Είμαι η μόνη στην οικογένεια που δεν τρώει οτιδήποτε περιέχει εντόσθια (πατσά, τζιγεροσαρμά…και φυσικά μαγειρίτσα!!)…
    Είμαι η ντροπή της Καβάλας και των προσφύγων!!! :lol:

    Ψιλοάσχετο! Μιας και τρως αυτήν την…ΑΗΔΙΑ σίγουρα θα έχεις ακούσει και για την “ΜΠΑΜΠΟ”…Ε???

  18. Ψιτ, ΙΝΤΙ σκύψε να σου πω μυστικό στο αυτί: (πότε θα μου στείλεις μέιλ να μου πεις ποιο είναι το συγγενολόι στην Κεραμωτή??) (Σουτ, μη μας ακούσουν!! :-) )

  19. Ούτε μαγειρίτσα !!!
    ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ
    (άμα σου πώ ότι μόνο οι Αμερικάνοι δεν τρών εντόσθια θα βοηθήσει;)

    Ούτε καραμανλήδικα λουκάνικα;
    (καραμανλήδες για όσους δεν ξέρουν λένε τους Καππαδόκες και επειδή στην Νέα Καρβάλη που είναι κοντά στην Καβάλα οι κάτοικοι ήταν πρόσφυγες από εκεί τους λεν καραμανλήδες και βγάζουν ΦΟΒΕΡΑ λουκάνικα καθώς και νοστιμότατους κουραμπιέδες (και πετρέλαιο).

  20. παλι ρε γαμωτο. παλι θα πρεπει να παω στην τουρκια, να πιω ρακι και να φαω κεμπαπ. αντε και να δουλεψω και λιγο.
    ΤΑΜΑΜ

  21. Οκ! ;-)

    Λοιπόν η “μπάμπο” ή όπως την λένε στη Θράκη και σε άλλα μέρη “μπουμπάρι”, είναι βασικά παραδοσιακό Χριστουγενιάτικο φαγητό.
    Τη φτιάχνουν από τα έντερα του χοίρου (προσοχή! ΟΧΙ ΤΟΥ ΧΗΡΟΥ!!! :lol: ) Έλα, αστειάκι!

    Έντερα λοιπόν που τα γεμίζουν με τη συκωταριά (συκώτι, πνευμόνια, καρδιές) επίσης του χοιρινού και ρύζι.

  22. Α, αυτό λέω! Κατάλαβες! Που όταν ψήνεται….θες να βγεις έξω γιατί νομίζεις ότι δεν το έχει πλύνει κανείς…. :-?
    Κι ας έχουν μουλιάσει τα κ……αντερα μερόνυχτα μέσα στα ξύδια και στα καυτά νερά με απορρυπαντικά και λοιπά…. μπλιαχ!

  23. Δεν εχω φάει πατσα ποτέ μου, αλλά εχω ακουσει τα καλύτερα σχολια, ειδικά εκει στην παλιά αγορα της Αθήνας , στης μαριτσας κλπ. Αλλα ενταξει, μην τρελλαθούμε κι όλας.
    Περαστικουλια σου και διαβασε το καινουργιο περι σοσιαλδημοκρατίας, σε τιμωρω γιατί καποιο ποστ μου δεν εχεις διαβασει.
    σε φιλω , και μη με παιρνεις στα σοβαρά

  24. Αχ JO αχ JO

    ritsmas Λυπάμαι αλλά στην Αθήνα ο πατσάς απλά δεν τρώγεται.

    Το μόνο ποστ σου που δεν διάβασα ήταν το χθεσινό (και αυτό λόγω πυρετού!!!

  25. Καλημέρα Φαίη

    (καλά ακόμα να το ξεπεράσεις; πρέπει όμως ,γιατί εδώ ΘΑ ΦΑΣ και όχι με το ζόρι, θα σας κάνω λιώμα και θα το έχεις ανάγκη!!!)

  26. INΔΙΚΤΕ, καλέ μου φίλε, αυτά μου έλεγε και ο Γιάννης χτες!
    “Θα γίνουμε σκόνη και θα πάμε για πατσά με τον Ίνδικτο”!
    Θα πάμε.
    Όμως εγώ θα φάω μπουγάτσα με 4 τυριά, πειράζει; (!)

    …για όσους δεν κατάλαβαν, σε 2 βδομάδες θα είμαι Θεσσαλονίκη και θα γίνει το έλα να δεις!!

  27. Οι ιστορίες με τον πατσά και τους φανατικούς οπαδούς αλλά και εχθρούς είναι άπειρες και συνήθως εξαιρετικά διασκεδαστικές.
    Θα σας πω τρεις:

    1.=======================
    Το 2005 είχαν έρθει στην Ελλάδα για ένα μίνι τουρ ένα συγκρότημα από τη Γερμανία, οι Curlee Wurlee.
    Τους φιλοξένησα κανά δυο μέρες σπίτι μου και όπως γίνεται πάντα σε αυτή τη ζωή μετά από τρελλό ξενύχτι και ξύδια τους πρότεινα το απόλυτο παραδοσιακό τελείωμα
    της θεσσαλονικιώτικης κραιπάλης: τον πατσά….., τελικά με έκπληξη είδα το άλλο πρωί ότι συνεχίζαν να μου μιλούν. Οι φίλοι τελικά συγχωρούν!!!

    Αηδίασαν τόσο πολύ με τον πατσά (παρόλο που τους έλεγα “but why, it’s fuckin great. Try it! I’m sure you’ll like it” και τέτοια) που στο site τους ανέβασαν αυτές τις φωτογραφίες πλάι πλάι. Τώρα όμως αρχίζει το καλό…………

    Στη ζωή μας εντυπωσιαζόμαστε από διάφορα πράγματα. Μερικά μας εντυπωσιάζουν πολύ επειδή είναι τόσο απίστευτα απαίσια. Οι τύποι όντως εντυπωσιάστηκαν.
    Πέρισυ κυκλοφόρησαν το καινούριο τους άλμπουμ (σε βινύλιο όπως κάθε τίμιο γκαραζιέρικο συγκρότημα). Τσεκάρετε λοιπόν στο track listing το πρώτο κομάτι από τη δεύτερη πλευρά!!!!!!

    2.===========================
    Το Νοέμβριο του 2006 (πριν ένα χρόνο δηλαδή) παίζαμε οι Frantic Five στη Λάρισα μαζί με άλλα δύο Ιταλικά γκρουπ (γκαράζ έτσι?) τους Sick Rose και τους Cavemen. Μετά το live κανονικά, ξύδια ξενύχτι κατά τα γνωστά και μετά …….ε. πατσά. Πήγαμε λοιπόν σε ένα “πατσατζίδικο” στη Λάρισα με τους Cavemen να φάμε. Παίρνουμε εμείς “πατσά” αλλά οι Cavemen που ΗΤΑΝ vegeterians πήραν χορτόσουπα (χα χα χα). Ε λοιπόν με το μυρίζουν τον πατσά (όντας και λιώμα όμως είναι η αλήθεια)…τι vegeterian και μαλακίες, παρεγγέλνουν πατσάδες και γλύψαν και τα πιάτα!!!!!! Τρομάξαμε!!!!

    3.=============================
    Όπως θεωρούν πολλοί “ο πατσάς στρώνει το στομάχι”, “με ένα πατσά μετά από ξύδια στανιάρεις” και τέτοιες παπαριές!!!
    Πολλά χρόνια πριν όταν και ο γράφοντας πίστευε σε τέτοιου είδους γιατροσόφια, μετά από ξενύχτι, ξύδια, κραιπάλη και τα γνωστά και όντας λιώμα πάει με ένα φιλαράκι του (φανατικό εχθρό του πατσά) στο θρυλικό “Λάζαρο” στην Εγνατία. Μετά από πιεστικές παραινέσεις (“φάε ρε μαλάκα ένα πατσά, θα στρώσεις”, “άκου που σου λέω” και τέτοια) το φιλαράκι παραγγέλνει και αυτός ένα και τον πάλευε!. Εγώ έχοντας τελειώσει το δικό μου (ο άλλος με είχε πιστέψει και πραγματικά έκανε τίμιες προσπάθειες να φάει το “φάρμακο”) του λέω “πω πω μαλάκα, ΤΩΡΑ στάνιαρα, αυτο ειν…..” δεν πρόλαβα να τελειώσω τη φράση μου και ο πατσάς (μου) επέστρεψε στην αρχική του θέση μπροστά στα μάτια του τίμιου αγωνιστή σε έναν άνισο όμως αγώνα.

  28. Άκου μπουγάτσα 4 τυριά!!!! :-x Φαίη Θεός φυλάξει παιδί μου!!!! Πίτσα είναι οι μπουγάτσες μας!!! :lol:

    Θέλεις παιδί μου με τυράκι? (οπου τυράκι στην Β. Ελλάδα εσύ θα ξέρεις “φέτα”! :lol: )
    Θέλεις με κρέμα? Με κιμά? Με σπανάκι??

  29. Δέχομαι συγχαρητήρια. Κατάφερα να διαβάσω αυτό το κείμενο ΟΛΟΚΛΗΡΟ, χωρίς να πηδήξω ούτε μια γραμμή -όχι όμως όλα τα σχόλια ομολογώ-, χωρίς να νιώσω καμία στομαχική διαταραχή, ούτε καν μια σύσπαση.

    Επίσης, πρέπει να φροντίσω να μην βρει αυτό το πόνημα ο καλός μου, γιατι θα αρχίσει να ψάχνει μοσχαρίσια κοιλιά στο Βέλγιο και δεν με βλέπω καλά…

    Καλύτερα σήμερα?

  30. α, και ναι, είμαι παλιοελλαδίτισσα, όπως λες κι εσύ (Αθηνέζα), αλλά μια καταγωγη εξ ανατολών την έχουμε κι εμείς.
    εξού και σας εκτιμώ πολύ εσάς τους Βούλγαρους, για τα καταπληκτικά γλυκά σας -άντε, και τις μπουγάτσες!!!

    σλουρπ!

  31. JO πέστα, πέστα δεν έχουν ιδέα ΣΕ λέω γιά.

    Кроткая μπράβο που άντεξες :-) (διάβασε τα δύο τελευταία μεγάλα σχόλια όμως, λέν)
    Πιο μπράβο στο καλό σου όμως που το βλέπω μάχιμο !!!

  32. Καπετάνιε μου ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ σχόλιο!!!

    Rock ‘n’ Roll χωρίς πατσά δεν γίνετε λέμε!!!

    Λοιπόν άκου μιά παρόμοια ιστορία.
    Έρχεται φίλος από το Αμστερνταμ (τραγουδιστής και ενίοτε σαξοφωνίστας ονόματα δεν λέμε υπολήψεις δεν θίγουμε) και μετά το Ρομάνς όπως κάθε βράδυ πάμε οι ίδιοι έξι άνθρωποι για ολονυχτία στον πατσά. Ο Φίλος, που ακούει την λέξη πατσάς και ξερνάει, έρχεται μαζί μας αποφασισμένος να πιεί μόνο μιά μπύρα, αφήνει λοιπόν δίπλα του στο τραπέζι το καταπληκτικό (και πανάκριβο) τσόχινο καπέλο που έχει φέρει από το Αμστερνταμ και για το οποίο περήφανος μας έχει σπάσει τα νεύρα όλο το βράδυ.
    Ο τύπος έχει πάθει πλάκα από το πατσατζίδικο και τις μυρωδιές και προσπαθεί να μήν κοιτάει τα πιάτα μας για να μήν ξεράσει, πίνει την μπύρα του μονορούφι και εντελώς νευρικά σηκώνει το χέρι του να παραγγείλει άλλη μία. Γιά κακή του τύχη, εκείνη την στιγμή από πίσω του έρχεται ο σερβιτόρος με ένα πιάτο πατσά στο χέρι το οποίο ο φίλος σηκώνοντας το χέρι του χτυπάει, αυτό πέφτει και προσγειώνεται μαζί με το καυτό περιεχόμενο πάνω στο ολοκαίνουργιο καπέλο του!!!

    Κάναμε πάρα πολύ καιρό να τον ξαναδούμε.

  33. XAXAXA!!
    1. Το ξέρω, βρε, ότι μπουγάτσα με 4 τυριά δεν υπάρχει!! Ήθελα να κάνω εμφασάιζινγκ, ότι δηλαδή, πιο πιθανό είναι να φάω μπουγάτσα με 4 τυριά, παρά πατσά!
    2. ΣΟΥΠΕΡ οι “ιστορίες” σας και του ΙΝΔΙΚΤΟΥ και του CAPTAIN.
    Άντε, με το καλό να σκαρφαλώσει ο patsas στα billboard και τέτοια…
    3. Έχω βρεθεί χι νύχτες στο κέντρο της Αθήνας για πατσά. Το μόνο αστείο που μου έχει συμβεί, είναι ένα βράδυ που γκρίνιαζα στους φίλους μου (άντε, τελειώνετε με την αηδία που τρώτε, να πάμε να φύγουμε…) (γκρίνια μεγάλη) και γυρνάει ένας παππούλης (λιάδα) και λέει στους φίλους μου:
    -τι την φέρατε εδώ την πριγκίπισσα ρε μάγκες; Δεν το βλέπετε το κορίτσι που έχει ξενερώσει;!!

  34. Εγκο ντεν ξερι ελλινικα. ιμε απο αλμπανια. :evil:

    Φαίη παιδί μου, μετά από ξενύχτι στη Σαλονίκη – το 1992 δεν θα το ξεχάσω! – με πείθουν και ‘γω δεν ξέρω πως! να παραγγείλω πατσά….. (Ίντι στην Αγ. Δημητρίου, που λες να ήμασταν??? :-) )
    Παραγέλνω που λες Φαίη – 18 χρόνων παιδί αυτή την αηδία – που ούτως ή άλλως δεν την έτρωγα και ποτέ! – και έρχεται το πιάτο…. και βλέπω ένα ποδαράκι….ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΙΧΟΥΛΕΣ!!! Τι σου πω ρε Φαιη??? Πιο αηδία δεν πρέπει να υπάρχει! Και λέω βέβαια το αμίμητο – καθότι και ψιλοπιωμένη και με παρέα μεγαλύτερους από μένα: “Μα καλά, ας την αποτρίχωναν αυτή την αηδία πριν την φέρουν”!
    Βέβαι το καλό είναι ότι….δεν τους έδειξα τι είχα πιει! Άσε που βρέθηκε άλλος να φάει και το δικό μου!

  35. :lol: :lol: :lol:

    Ε, μα έχεις φάει πατσά – ποδαράκια έξω για να δεις πως και αν τα καθαρίζει κανείς????? :-? Ε, απέκτησα πείρα..φυσικά χωρίς να το φάω!

  36. JO, άγρια πράγματα – άγριες ώρες !!
    Έχω πει ότι ποτέ δεν θα δοκιμάσω “αυτό το πράμα”.
    Και έχω και τον καλό μου να μου λέει “άμα δεν φας, πως ξέρεις ότι δεν σου αρέσει” και τέτοια…
    (πάω να χτυπήσω… κουλουράκια Θεσσαλονίκης γιατί μου ανοίξατε την όρεξη τελικά!)

  37. Λοιπόν μετά τον Πατσά Bodyline, (JO κορυφαίο!!!) σας παρατάω για να πάω να μαζέψω τις κόρες μου από τον παιδικό, μιάς που ώς γνωστόν ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ ΚΡΑΤΟΣ (και δεν μας τις φέρνουν στο σπίτι πακέτο)
    :-)

  38. Πάλι εγώ έκανα τη ζημιά????? :-(
    Φαίη, έχω καλύτερη ιδέα! :idea: Ξέρεις φαντάζομαι πια είναι τα 3 πιο δημοφιλή πράγματα στη Σαλονίκη? Αν δεν ξέρεις να σου πω/θυμίσω:

    1. Εκκλησίες (σκέψου πόσες συναντάς σε κάθε δρόμο!)
    2. Περίπτερα (το ίδιο)
    και 3. ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΑ!!!! Διότι αγάπη μου αν μη τι άλλο οι Θεσ/κείς και γενικά οι Β.Ελλαδίτες ξέρουμε να τρώμε!!!

    Οπότε ΙΝΤΙ το επόμενο ποστ θα μιλάει για …ΓΛΥΚΑ!!!

  39. Αυτός νομίζω είναι από την Ξάνθη οπότε μάλλον πρέπει να ρωτήσεις αλλού.
    (καθόλου απίθανο πάντως γιατί και το -γλού είναι πολίτικη ρίζα οπότε μάλλον.
    (θα έπρεπε πάντως να φάς πατσά μόνο και μόνο για να τον ευχαριστήσεις για το γκολ στην Γερμανία.)

  40. Ε! τώρα το ζητάει ο οργανισμός σας. Ήθελα να σας το στείλω χθες για shock therapy, αλλά κόλλησε το σύστημα. Μια χαρά μου φαίνεται όμως ότι κολλάει με τον πατσά.
    Παρεπιμπτόντως εξαιρετικό το κείμενο:)

  41. έλα, έλα ένα ποστάκι για τρίγωνα πανοράματος και ταούκιοχτσού ή όπως αλλιώς το λένε αυτό το υπέροχο πράμα με το κοτόπουλο!

    κι ένα για τα τσουρέκια, τα καζανντιπια κλπ κλπ…

    μάνα μου, τι έπαθα, μου τρεχουν τα σάλια μεσημεριάτικα…

  42. Kαλέ μου Ίνδικτε, άμα είναι για τον Πατσατζόγλου, να τον φάω τον πατσά (τόόόόό γαύρος λέμε).
    Κι άμα δηλαδή θεωρώ ότι χάρη στο Λεμονή οφείλεται το μεγαλειώδες διπλό μας; Τι να φάω, λεμόνια;
    γλου-γλου!!

  43. ..αλλά όλος ο κόσμος περιστρέφεται γύρω από τον πατσά σου!!
    Ξεπέρασες τα 100+ σχόλια, Ίνδικτε, ποιος Βενιζέλος και birthday party, πατσάς λέμε!!
    Nάτος-νάτος ο πρωθυπουργός!

  44. Οι Τούρκοι τον λένε “σκεμπεντζί” ή κάπως έτσι. Πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια (από τότε που πήγαινα δημοτικό είχα να φάω), έφαγα πάλι εδώ, στη Μπερλίνα, στο Κρόιτσμπεργκ που έχει και πολλούς Τούρκους, φέτος (φυσικά μετά από καλό μεθύσι και αφού κλείσαμε το μαγαζί). Και το καταευχαριστήθηκα! Φάρμακο λέμε!

  45. σκεμπετζί από τον σκεμπέ που πάει να πεί κοιλιά.
    Ορθόν.
    Να και η εκ της Εσπερίας διασταύρωση της θεωρίας περί των φαρμακευτικών ιδιοτήτων του εδέσματος.

    Μερσί Εξόριστε

  46. Πατσάς ξέρω τι σημαίνει (και μπλιαχ, εννοείται!! Εδώ με το ζόρι τρώω κρέας. Δεν έχω γίνει τόσο ζόμπι να τρώω και εντόσθια. Ξανα-μπλιάχ!). Παλαιοελλαδίτης δε ξέρω τι σημαίνει! :)

  47. Ινδικτε, η κατηγορία “ΜΠΛΙΑΧ” έχει μαζέψει αρκετές ψήφους και οφείλεις να τις λάβεις σοβαρά υπόψη!
    Το τελευταίο σχόλιο της niemandsrose αναπτέρωσε το ηθικό μου και κατέληξα:
    δεν θα έτρωγα πατσά ΟΥΤΕ για το γκολ του Πατσατζόγλου !!

    (είμαστε μειονότης, ναι, αλλά έχουμε δύναμη! Κάτω τα “ζόμπι που τρώνε εντόσθια” !! Κάτω οι κανίβαλοι της γαστρονομίας !! Θα ξεκινήσω απεργία πείνας !! )

  48. Νατάσα, Φαίη και όμως και λέγονται Ακροπωλεία

    Domino καλώς ήρθες. :-)

    M. Σύκα Θυμάσαι το όνομα στην Ξάνθη; Σε περίπτωση που βρεθούμε δηλάδή, να έχουμε μιάν άκρη.

    Niemandsrose ΖΟΜΠΙ;

    ΟΚ αν σκεφτείς ότι τον τρώμε στις 4 το πρωί ναι.
    Και όπως λέγαν και οι Zombies – It’s the Talk of The Season :-)

    Φαίη δυστυχώς η μειοψηφία είμαστε εμείς :-( (τα ζόμπι)

  49. να αναφέρω για την ιστορία και τους παθιασμένους με τις λεπτομέρειες, ότι τους carpets τους πήγαμε στο πατσατζίδικο του Ηλία στην Εγνατία.

  50. Συγνώμη αλλά έγραψα άλλα αντί άλλων…. :-?
    ΠΕΡΑΣΗ που έχει ο πατσάς ήθελα να πω….αλλά μου βγήκε μισό ρήμα..μισό τίποτα…. :?:

  51. Ναι ο πατσάς έσκισε, έκανε ρεκορ σχολίων πράγμα απογοητευτικό για ένα μπλογκ που ξεκίνησε σαν ΜΟΥΣΙΚΟ

    Πατσάς VS Nick Cave 118 – 36!!!
    :lol:

  52. Pingback: ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ INDIBLOG « INDIBLOG

  53. τι τσαρουχαδες και παπαρ…
    απο τους χειροτερους πατσαδες που εχω φαει ever!
    φατε κανα πατσα στη Βεροια (οπουδηποτε) και ελατε μετα να μου πειτε για τσαρουχα…
    αμα πατε στο φιλιππειο κοντα στο γηπεδο, ακομα καλυτερα…!!!
    αλλα και ο πανικας (επισης κοντα) κλασεις ανωτερος του αδιαφορου γευστικα τσαρουχα-κυριακου- & ΣΙΑ…

  54. jenos σωστός, ο πατσάς στην Σαλονίκη περνάει μεγάλη κρίση.
    Ο τσαρουχάς δε… ούτε από έξω.

    (αλλά η Βέροια πέφτει κομματάκι μακριά στις 5:00 το πρωί γμτ)

  55. τιποτα δεν ειναι φιλε,
    20 λεπτα βαρια (γυρω στα 60-65χλμ)
    αν δεν εχει πιει καποιος στην παρεα, τραβατε χαλαρα.
    ο δρομος ειναι πολυ καλος (130 το οριο να φανταστεις) αν πας με 140-150 που ειναι χαλαρα γι αυτο το δρομο (αν θες και με 250 πας) εισαι στο φτερο εκει. μονο η επιστροφη ειναι ψιλοπακετακι γιατι θα ψιλονταγκλαρετε απο τη μασα…
    (λιγη προσοχη μονο στη bp στη διασταυρωση μολις μπαινεις δεξια μεσα για Βεροια, μερικες φορες (σπανια) μπορει να παιζει μπλ…)
    Αν πας στο φιλιππειο φιλε θα παθεις πλακα. ο τυπος ειχε πολλα χρονια το μαγαζι στα ΚΤΕΛ, το εκλεισε, εκανε σαλονικη λιγα χρονια και μετα ανοιξε αυτο στο γηπεδο στη Βεροια. τι να σου πω? οτι την πρωτη φορα που πηγα σ αυτο το μαγαζι κοντεψα να βγαλω τα παπουτσια για να μπω στην τουαλετα? και μιλαμε και για πατσα top!
    εγω ειμαι τωρα εδω και καποια χρονια στην αθηνα και μονο σε ενα μαγαζι στη συγγρου (24ωρο) βρηκα και τρωω αξιοπρεπη πατσα αλλα καμια σχεση…

  56. χαχα, τωρα θυμηθηκα, πριν καμια 10-15 χρονια σε μαγαζι στην Εγνατια (δε θα πω ποιο, αναφερθηκε καπου πιο πανω νομιζω) ξημερωματα παμε για πατσα.
    το μαγαζι γυρω γυρω καθρεφτες παμε στο γωνιακο τερμα χαριλαου τραπεζι αραζουμε, παραγγελνουμε πατσα, και εγω τον τρωω τον τυπο απο τον καθρεφτη να τσιμπαει την κ’λια απο το καζανι με την τσιμπιδα να του φευγει χυμα κατω στο πατωμα να μπανιζει με το πουστικο το υφος γυρω γυρω αν τον τρωει κανενας (εγω τον κινεζο) και να την τσακωνει με το χερι να την βαζει στην ταβλα και…μπαπα-μπουπα ολα καλα… (τον γκουρλωσα βεβαια, καθ’οτι τα επιπεδα αλκοολης στο αιμα μου δε μου επετρεπαν τετοιου ειδους ευαισθησιες…)

  57. Άκου jenos τρέλα, Έχω φάει πατσά στην ΜΥΚΟΝΟ!!! το 1990 (αίσχος λέμε, ένα κομμάτι ανεξιχνίαστης προελεύσεως μέσα σε ένα πιάτο με κάτι σαν χλιαρό νερό.)

  58. επρεπε να ειχες και ενα ξυραφακι να ριξεις και μια ξουρα εκει επιτοπου μην παει χαμενο και το χλιαρο νερο…
    (αυτο το κομματι ανεξιχνιαστης προελευσεως παιζει και νατανε και κανα κ..αντερο που παραπεσε απο το χθεσινοβραδυνο παρτυ στου πιερο….)…χαχαχα.

    θυμαμαι πριν λιγα χρονια δουλευα σε μια πολυεθνικη τιγκα στους κυριλεδες ολλανδους-νοτιοαφρικανους-αγγλους και τετοια.
    ειχε κουζινα-μπαρ μεσα στην εταιρια και μια καλη κυριουλα (βασικα καθαριστρια ητανε, αλλα επειδη ηταν καλη μαγειρησα την αξιοποιησανε δεοντος καθοτι στις πολυεθνικες εκτιμουνε παρα πολυ το multitasking) 2-3 φορες τη βδομαδα οταν δεν ειχε κετερινγκ μας εφκιανε κανα μουζακα κανα κιοφτε, κανα μακαρονι και τα γνωστα. εγω την ορμαγα πολυ καιρο να φκιασει κανα πατσαδακο και τρελαινοτανε και μου ελεγε οτι θα τηνε παρουνε με τις κλωτσες μεχρι και τα σικιουριτια ποσο μαλλον οι φλωροι οι ξενοι και τετοια. ε ρε μαγκα μια μερα μπαινω στο ασανσερ να κατεβω στην κουζινα για μασα και μου σκαει εκεινη η γλυκια μποχα του πατσα, μιλαμε για πολυ hardcore κατασταση σκορδο στο φουλ μαλλον ηθελε να τους ξεπαστρεψει ολους.
    λοιπον εκεινη τη μερα ενω συνηθως απο τα 20-30 τραπεζια που υπηρχανε αντε να γεμιζανε τα 10, τρωγανε οι γιαπηδες πατσα μεχρι και ΟΡΘΙΟΙ.
    συμπερασμα: αμα ξερεις να τον φτιαχνεις, ΠΑΤΣΑΣ RULES!

  59. Αδερφέ εδώ και λίγα χρόνια που βγήκαν στην σύνταξη οι παλιοί μάστορες και κλείσανε και τα μισά πατσατζίδικα, ειδικά στο κέντρο, έχουμε γίνει σαν τα πρεζάκια, μαθαίνει κάποιος για καλό πατσά κάπου και ανάβουν τα τηλέφωνα να πάμε να γίνουμε (γιατί και τα μαγαζιά που έμειναν δεν έχουν σταθερή γεύση, αλλάζουν τους μάστορες κάθε τρείς και λίγο)
    Εγώ φέτος έχω φάει έξω μόνο μιά φορά (από κάθε μέρα λέμε)
    Πλέον κάνω στο σπίτι (και δικό μου κόκκινο)

  60. λολ κατι σαν αυτο δηλαδη ε ?

    …και γω χθες δοκιμασα να φτιαξω (γυναικα αχρηστη), η κουζινα εγινε μπουρδελο, ο νεροχυτης βουλωσε, αποροφητηρας οφ, το σπιτι εχασε τη μιση αντικειμενικη του αξια απο τη βρωμα, εκαψα και μιση δεη ρευμα, και στο τελος πηρα τον παπαρο. (ρουφηξα λιγο ζουμακι).
    πακετο φιλε να ανοιγεις το ντουλαπι να βρεις ξυδακι και να βρισκεις μονο μηλοξυδα και μπαλσαμικα και αρχιδιες.
    δε γαμεις…

  61. Κατατοπιστικός, αν και με απογοήτευσες σε σχέση με τα συνοδευτικά.

    Πατσάς χωρίς την σαμπάνια του, δεν είναι πατσάς. Και φυσικά μοναδική σαμπάνια του πατσά είναι το αριάνι· εννοείται το χύμα του μαγαζιού, κι όχι τα διάφορα καχέκτυπα ξυνογάλατα, με πρότυπες και μη καλλιέργειες…

    Κι αφού στρώσεις με τη μία στομάχι, χτυπάς κι ένα καλό τας, ή ένα σαρμαδάκι…

    Επίσης, παρέλειψες να αναφέρεις ότι ο πατσάς είναι το ούντεμπεργκ (κάπως έτσι δεν το λέγανε) του πότη πούχει γίνει αξιολάτρευτος αλλά δεν μπορεί να το προφέρει (το «αξιολάτρευτος»)…

  62. Μπράβο οτι καλύτερο υπάρχει στι διαδικτυο σχετικά με την παρασκευή πατσά, ακόμη και για το κοκκινο.
    Επίσης μπορει να χρησιμοποιηθει όταν κάποιος ψάχνει να βρει τρόπο να χωρίσει.Οποτε άντρες ξεκινάτε να τρωτε πατσά και μαζέψτε και κανένα ευρω για το δικηγόρο.
    Απο τους μερακλήδες ο πατσας τρόγετε οποιαδηποτε στιγμη της ημέρας

  63. Να σου πω.. λεω να δοκιμασω μια φορα να σιαξω τη σαφεστατη συνταγη σου, επειδη αρεσει στα παιδια.. να μη τρεχουν αξημερωτα στα πατσατζιδικα! Στον καιρο μου, οταν πηγαινα με τη παρεα σε πατσατζιδικο της βορειας μπλογκερίας, ετρωγα ολιγον τας με πιλαφι. Αυτη η κοιλια σαν σφουγγαροπανο μπουρνουζέ με αηδιαζε λεμε :)

  64. για πατσα κυρ-χρηστος αλεξανδρουπολη. καστορια πισω απο τα κτελ. στην εδεσσα και κυριακος στην αριστοτελους !!!!!!!!!!!!!!

  65. Πηγα σε λεω στου Τσαρουχα για πατσα και δεν τον εφαγα,αυτος νομιζει οτι φτιαχνει πατσα, ασε που τον χρεωνει και χρυσο.Ηταν σαν να επεσαν δεκα ρολα χαρτι υγειας στο καζανι.Χαλι μαυρο.Τον καλυτερο πατσα τον εκανε ο Λευτερης στην Εγνατια, δεν βρισκεις πια τετοιο πατσα.

  66. Pingback: Από το Brixton στην Σαλονίκη μέσα από τους δίσκους του Ίνδικτου « i remember nothing

  67. Κανείς από σας δεν έχει φάει πατσά αρνίσιο με ποδαράκι καψαλισμένο μέσα και κεφαλάκια. Όχι πως σνομπάρω τον μοσχαρίσιο αλά ο αρνίσιος αγγίζει την τελειότητα!!! Όμως πια είναι πολύ δύσκολο να τον βρεις. Δεν υπάρχουν φουφούδες πια και σιδεράδικα για να καψαλίσεις το ποδαράκι

    Σας το λέει ένας “χαμουτζής” που δεν είναι και τόσο αδύνατος

  68. Ωραίο το αφιέρωμα!
    Εδώ στο Βόλο πάω για πατσά στο Χάραμα. Έχει θέα τα βιαστικά αυτοκίνητα και ποιο πίσω τους γερανούς του λιμανιού φωτισμένους μ’αυτούς τους κίτρινους προβολείς. Σκάνε φορές και κορίτσια και τσατσάδες απ’τα γειτονικά μπουρδέλα και άλλοι περίεργοι και κάθε λογής άνθρωποι γενικά.. Κι ένας χοντρός με “πολύ τεράστια κοιλιά” που το πιάτο έμοιαζε ασήμαντα μικρό μπροστά της αλλά το λαχταρούσε..κ.α. Πεντακάθαρο το μαγαζί. Και ήσυχο.. Πολύ..!
    Σαν μυσταγωγία, σαν τελετή η όλη διαδικασία να φας και να φύγεις. Ένας σεβασμός γενικός να πω? Καμιά επίδειξη.. Απλά πράματα..
    Νομίζω πως πλέον το πατσατζίδικο είναι από τα λίγα αυθεντικά απλά και ανθρώπινα καταστήματα εστίασης χωρίς τα δήθεν κουλτουρέ και άλλα κυριλέ και τάχα μου λαικά και ρεμπετο κάτι και σούξου μούξου μανταλάκια….κλπ κλπ.
    Πάω τώρα για ένα ζεστό πιάτο πατσά… :-)

  69. Pingback: Πατσάς ΟΛΕ! | E-citymap NewsE-citymap News

  70. Αδερφέ πραγματικά το καλύτερο άρθρο για πατσά. Είσαι μερακλής και μέγας γνώστης. Επέτρεψε μου μόνο να πώ οτι οι λέξεις πατσά και σκεμπέ είναι τούρκικες (δεν είναι κακό). Πατσά σημαίνει ποδαράκι (κότσι για την ακρίβεια) και σκεμπέ σημαίνει κοιλιά, iskembe. Τέλος επειδή σίγουρα πολλοί εδώ είναι οι αναζητητές του καλού πατσά αν τύχει κανείς και περνάει απο Βέροια να ρωτήσει που είναι το Φιλίππειο (το πατσατζίδικο, γιατί έχει και γυμναστήριο) και να δοκιμάσει εκεί το πατσά. Έχω φάει σε όλη την Ελλάδα και χρόνια στο Τσαρούχα, χωρίς να θέλω να τον ρίξω τον άνθρωπο, αλλά σα το Φιλίππειο δέν έχει. Είχα καλέσει ένα φίλο φανατικό για 30 χρόνια Τσαρούχα και έπαθε τη πλάκα του, έφαγε τρείς στα καπάκια…να πάτε μια βόλτα και αν θυμηθείτε γράψτε μου τη γνώμη σας. ΥΓ είμαι πολλά χιλιόμετρα και 2 ηπείρους μακρύα και αυτή τη στιγμή σιγοβράζει η κοιλιά.

  71. Θα το τιμήσουμε αδερφέ όταν βρεθούμε Βέροια.
    Καλή απόλαυση έστω και τόσο μακρυά (φαντάζομαι οι γείτονες θα έχουν φρικάρει :-) )

  72. Τελικά ποια είναι η καλύτερη πρόταση σήμερα; Κυριάκος στην Αριστοτέλους;

    Ένα που έχει κοντα στο μέγαρο αξίζει; Εκεί κάπου απέναντι από το Habanera μέσα στο στενό;

Υποβολή απάντησης

